Verslag derde ronde bedrijvencompetitie

Op vrijdag 16 juni werd alweer de derde speeldag van de bedrijvencompetitie gespeeld. De temperatuur was deze vrijdag aangenaam, vooral na de enorme warme week die hieraan vooraf ging.

Goed uitgeslapen verschenen de spelers dan ook aan de start. Het team van Bono Telecom werd met een warm applaus welkom geheten omdat zij vanaf deze derde speeldag ook weer standaard meespelen in de bedrijvencompetitie. In de baan zat de sfeer en snelheid er goed in. De flight van Adam en Copy republic en de flight van D&W Elektrotechniek B.V. en Zijlstra Schilders hadden het speeltempo hoog liggen. Leuk detail; deze laatste twee bedrijven werden vertegenwoordigd door vader en zoon.

De baancatering bestaande uit korenwijn en een overheerlijke Hollandse Nieuwe werd vol enthousiasme ontvangen. Ook de uit Japan afkomstige gastspelers van Nippon Electric Glass wisten deze te appreciëren.

Kijk voor alle informatie over de bedrijvencompetitie op : golfclubveendam.nl/bedrijven

Sponsoren en prijzen

De competitiedag werd mede mogelijk gemaakt door:

• Golfkliniek Noord (1e en 2e prijs)
  • Golfclub de Compagnie (3e prijs)
  • D&W Elektrotechniek B.V. (neary)
  • Harms Autoschades (birdies)

De bedrijvencommissie is iedere keer weer blij met het enthousiasme van de sponsoren van de dag! Wist u dat u als sponsor op een van de fijne startholes (1, 10 en 17) mag starten?

De heren Adam van Adam & Partners evenals Harm Velt en Jan Jaap Wuite van het gezamenlijke team van Oving Projectinrichting / Noord Nederlandse Reinigingsdienst brachten maar liefst 70 stableford punten binnen. Op basis van handicap is de eerste prijs gewonnen door Adam & Partners. Met maar twee stableford punten verschil eindigden Marc Hesp en Eric Huizinga spelend voor Hesp Online Communicatie met 68 punten op de derde plaats.

Op verzoek van sponsor Marco Dijk van D&W Elektrotechniek B.V. werd er deze speeldag geen longest gespeeld maar 2 keer een neary. De neary op de zevende hole werd met 90 cm geslagen door Marit Harryvan (spelend voor Golfkliniek Noord) en de neary op hole 16 was met 5,80 voor Reinoud Roukema (spelend voor Bono Telecom) .

De birdies zijn deze speeldag geslagen door: Marit Harryvan (2), Bert Ritsema (1), Cor Adam (1), Johan Adam (1), Richard Brinks (1), Henk Bulthuis (1), Arie Beekman (1), Marc Hesp (1), Reinoud Roukema (1), Eric Huizinga (1).

Tussenstand birdieklassement: Corné Ritsema gaat aan kop met in totaal 5 birdies. Alleen Arie Beekman en Johan Adam volgen op de voet met beiden drie birdies.

Uitslag van de dag

Hieronder ziet u de scores van de competitiedag van juni. Nieuwsgierig naar de totale ranking? Kijk hier.

[gdoc key=”https://docs.google.com/spreadsheets/d/1WBqbMIcg6ae5-TBi9In8sH0xmdL8MwCQWNKxr8dpO5Q/edit#gid=1702499317″ http_opts='{}’ query=”select A, F, T,U,V,W” datatables_page_length=”45″ datatables_order=’%5B%5B 1, “desc” %5D%5D’ datatables_paging=”false”]

Bekijk hier de totale ranking en birdieklassement.