Het Dubbel Handicap Toernooi op 13 augustus

Op zondag 13 augustus vind weer het Dubbel Handicap Toernooi plaats. U kunt zich inschrijven in koppels (man-man, man-vrouw of vrouw-vrouw) en gezamenlijk strijden jullie om een finale plek welke plaats zal vinden op woensdag 18 oktober op Golfcentrum Amsteldijk. In de ochtend zullen op deze finale dag alle deelnemers een inspireerde en motiverende clinic van John Woof krijgen en in de middag is de slotwedstrijd. De winnaars van de finale dag krijgen een geheel verzorgde golfreis naar het buitenland van ANWB Golfreizen.

Datum: Zondag 13 augustus
Tijd: Starten vanaf 8:30 uur
Spelvorm: Fourball Better Ball, 3/4 handicapverrekening
Inschrijfgeld: €10,- p.p. (komt volledig ten goede aan Stichting Fonds Nationaal Gehandicapten Golf), u ontvangt per persoon een goodiebag met o.a. een sleeve Nike ballen