GEZOCHT

Om onze golfclub “draaiende te houden” zijn vrijwilligers van  cruciaal belang!  Op dit moment zijn er een aantal vacatures:

Voor de Leden commissie zoeken we een aantal leden die zich willen inzetten bij o.a. open dagen, opstapwedstrijden etc. Het belang van ledenaanwas  is van groot belang en zelfs ieders belang!

Voor het secretariaat zoeken we hulp bij de ontvangst van gasten, het boeken van de greenfee’s,   het reserveren en uitgeven van de handicarts etc.

Op onze baan zijn een flink aantal ‘’sponsorbomen” geplant. De meeste bomen zijn vitaal maar er zijn ook een aantal ziek of zelfs al gesneuveld. Wij zoeken iemand die al deze bomen in kaart wil brengen.  Daarna kunnen we een eventuele her-plant doen opdat alle goede gevers weer hun eigen, mooie boom op de baan zullen hebben.

Meld u zich s.v.p. aan voor 1 van deze vakatures bij Ineke of Marcel en help daarmee onze Golfclub naar een (nog) hoger plan!

Henk Rotman
voorzitter